فروش راهبند پارکینگ و سیستم های کنترل تردد

شرکت آگسا مرکز تخصصی فروش و عرضه ی سیستم های کنترل تردد و حفاظتی

فروش راهبند پارکینگ و سیستم های کنترل تردد

شرکت آگسا مرکز تخصصی فروش و عرضه ی سیستم های کنترل تردد و حفاظتی

شرکت فنی مهندسی آگسا عامل فروش،ارائه و نصب و راه اندازی انواع راهبند پارکینگ و سیستم های کنترل تردد همراه با کادری حرفه ای آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان در سرتاسر کشور میباشد.

*****09136500337 خانم خاقانی*****

فروش راهبند اتوماتیک در بندرعباس

شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۳۰ ق.ظ | سمیرا طهماسبی | ۰ نظر

فروش و نصب راهبند بازویی اتوماتیک در بندرعباس توسط شرکت فنی مهندسی آرمان گستر آناهیتا همراه با تیمی حرفه ای و بیش از 30 سال تجربه ی موفقیت آمیز در زمینه ی ساخت انواع سازه های فلزی آماده ی خدمات رسانی به شما گرامیان در بندرعباس می باشد.

این شرکت جهت تضمین محصولات خود در بندرعباس و اطمینان بخشی به مشتریان گرامی 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

راهبند بازویی تشکیل شده از یک بدنه شامل موتور گیربکس و برد و همچنین یک بازو که در انواع مختلف بازوی ساده،تلسکوپی،فنس دار و تاشو می باشد در سرتاسر بندرعباس ارائه می شود.

راهبند های عرضه شده ی این شرکت در بندرعباس قابلیت اتصال به کلیه ی سیستم های کنترل تردد مانند پلاک خوان و تگ خوان و همچنین قابلیت نصب فلشر،چشمی ایمنی،پنل کنترل نگهبانی و ال ای دی روی بازو رو دارا است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید راهبند در بندرعباس لطفا با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید:

09136500337 خانم خاقانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی